Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
CCC za 13 mln zł kupuje 51 proc. udziałów sklepu internetowego DeeZee
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (3)
WASZE KOMENTARZE
Czyli teraz chiński chłam z CCC będzie w internecie, pod innymi markami, żeby zmylić klientów świadomie unikających chłamu z CCC?
Kupione zapewne po to, aby zlikwidować konkurenta.
CCC ma w ofercie niemarkowe, tanie, chińskie obuwie jednorazowego użytku.
Cięzko byłoby wskazać sklep internetowy, który jest dla niego konkurencją.