Prasa2016-11-24
4

„CD-Action” umocnił się na lidera sprzedaży wśród pism komputerowych

KOMENTARZE (4)

WASZE KOMENTARZE

cd action to marka i dobre dziennikarstwo

nic nowego2016-11-24 01:36
00

cd action to marka i dobre dziennikarstwo


Pisanie o grach, nawet codziennie i przez wiele lat, to pisanie o grach a nie dziennikarstwo. CDA zła nie jest ale sprzedaje się tylko dzięki płycie z grami, samego pisma nikt by nie kupował bo recenzje i zapowiedzi można przeczytać w necie.

gracz2016-11-24 11:01
00

Chip - 8 769 egz...jaki jest cel utrzymywania tego przy życiu?
CD-Action tylko z płytą...gołe miesięczniki kosztują 8-20zł. Magazyny muzyczne bez płyt jakoś się sprzedają.
Poza tym o ile w kwestii tematyki komputerowej jest wiele specjalistycznych stron, portali, blogów to nie dotyczy to wszystkich dziedzin.
Biografia, aktualny wywiad, rzeczowy artykuł liczący kilka stron to jednak nie to samo co krótki news.
Ale im młodsi tym rzadziej czytają i głównie krótsze teksty.
Może społeczeństwa stają się coraz głupsze.

Fx2016-11-24 13:52
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas