Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Ceneo i Opineo po interwencji UOKiK muszą zmienić zasady prezentacji negatywnych opinii
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (3)
WASZE KOMENTARZE
Nawet Mediaexpert kasuje nie specjalnie negatywne komentarze odnośnie "wybranych" produktów.
Ktoś kupuje robota kuchennego w sklepie internetowym i wybiera przesyłkę Pocztą Polską. Taki ktoś potem pisze opinię na Ceneo: "robot kuchenny super, ale te kolejki na poczcie to dajcie spokój." ocena 1/5.
Jako konsument, nie chciałbym aby takie opinie były wliczane do średniej oceny produktu, bo zniekształcają moją potencjalną decyzję zakupową.
Nieraz widzę na stronach różnych produktów opinie typu 1/5 a opinia słownie "Rewelacja, polecam, mega jestem zadowolona"...