Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Cennik reklamowy Polsatu 10 proc. w górę. Najdroższa „Tylko muzyka”
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (3)
WASZE KOMENTARZE
Top Chef ma tak słabe wyniki, że najdroższa reklama powinna kosztować najwyżej, powtarzam najwyżej 30 tys.
Ale to jest Polsat i z byle czego bat ukręci. Pozdrawiam.
Banki zapłacą ile trzeba, w końcu to nie ich forsa ;-)
MBTM wciąż jest ogromnym "przyciągaczem" widowni, także logiczne że wtedy reklamy są najdroższe. Dla mnie zresztą ten program to fenomen, kolejna edycja a widzów wciąż sporo a Polsat ma pozycję lidera w paśmie.