Reklama2013-08-21
3

Cennik reklamowy TVP w górę o 4 proc. Najdroższe „M jak miłość”, „Wiadomości” i mecze piłkarskie

KOMENTARZE (3)

WASZE KOMENTARZE

Gdyby nie Biuro Reklamy TVP dostarczyciel wolnej gotówki Juli Braunowi i jego zdolnym podpopiecznym, dyrektorom anten naprawde trudno byłoby sklecić tytanom intelektu z TVP jakokolwiek program na Woroniczu :-)

Borsouque2013-08-21 08:52
00

Ja ci wspolczuje, caly dzien siedziec przed ekranem i wylewac tony żółci. Co za smutne życie

Bordouque do sztambucha2013-08-21 23:45
00

Ja ci wspolczuje, caly dzien siedziec przed ekranem i wylewac tony żółci. Co za smutne życie

Bordouque do sztambucha2013-08-21 23:45
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas