Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Cennik reklamowy TVP w górę o 4 proc. Najdroższe „M jak miłość”, „Wiadomości” i mecze piłkarskie
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (3)
WASZE KOMENTARZE
Gdyby nie Biuro Reklamy TVP dostarczyciel wolnej gotówki Juli Braunowi i jego zdolnym podpopiecznym, dyrektorom anten naprawde trudno byłoby sklecić tytanom intelektu z TVP jakokolwiek program na Woroniczu :-)
Ja ci wspolczuje, caly dzien siedziec przed ekranem i wylewac tony żółci. Co za smutne życie
Ja ci wspolczuje, caly dzien siedziec przed ekranem i wylewac tony żółci. Co za smutne życie