Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Szef LinkedIn twierdzi, że w branży reklamowej spadają umiejętności kreatywne
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (1)
WASZE KOMENTARZE
"Udział kreatywnych umiejętności w branży reklamowej zmniejszył się o 17 proc. w ciągu ostatnich pięciu lat" - ciekawe dlaczego 17% a nie 16,7% i jak on to wyliczył. Zawsze zadziwiali mnie księgowi wyliczający procenty kreatywności...