Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Chilijskie wino Cono Sur jako sponsor Tour de France zyska mimo protestów francuskich winiarzy (opinie)
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (3)
WASZE KOMENTARZE
"Dla Cono Sur rower stał się symbolem będącym wyrazem szacunku dla pracowników oraz ich zaangażowania w proces tworzenia doskonałego wina, który przejawia się w poszanowaniu środowiska naturalnego." - co za korpobełkot !!!!!! czy lala czytała co wyprodukowały jej zwoje ?
Rower na etykiecie jest symbolem ekologicznego podejścia do tworzenia win w Cono Sur. Dlaczego ta babka gada o pracownikach to nie wiem...
"Dodatkowo marka wprowadziła do portfolio produktowego linię Bicicleta i wciągnęła symbol roweru na opakowanie. Wejście w relację z Tour de France jest idealnym rozwinięciem pomysłu - twierdzi Bartnik."
Rower już od dawna był na etykietach win Cono Sur - w serii organic.