Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
“CKM” i “Playboy” zyskują, “Logo” i “Men's Health” na minusie
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (2)
WASZE KOMENTARZE
to i tak cud na cudy że mają sprzedaż powyzej 50 tyś.
Dziwię się tym, którzy kupują katalog reklamowy za prawie dychę. Przecież powinno być odwrotnie - za obejrzenie nowej kolekcji zegarków czy ciuchów powinno się płacić potencjalnemu klientowi za poświęcony czas.