Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
“CKM” liderem wzrostu, a ”Logo” liderem spadku
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (3)
WASZE KOMENTARZE
"CKM" jest o wiele bardziej agresywny od "Playboya", przeładowany reklamą i negatywną "męską" energią w artykułach! Jeżeli powyższe fakty pokrywają się z rzeczywistością, to oznacza to wzrost agresywności i spadek Niveau wśród mężczyzn! Pozdrawiam
chyba nie przypadkowo, ja absolutnie mogę to zrozumieć!!
Chyba komuś pomyliły się tabelki i zamieniłkwiecień 2009 z marcem 2010.
Szkoda ze taki bład pojawia się w newslettezr WM bo do tej pory uważałem Was za reztelne źródło informacji...