Prasa2010-07-15
3

“CKM” liderem wzrostu, a ”Logo” liderem spadku

KOMENTARZE (3)

WASZE KOMENTARZE

"CKM" jest o wiele bardziej agresywny od "Playboya", przeładowany reklamą i negatywną "męską" energią w artykułach! Jeżeli powyższe fakty pokrywają się z rzeczywistością, to oznacza to wzrost agresywności i spadek Niveau wśród mężczyzn! Pozdrawiam

Andrzej2010-07-15 09:13
00

chyba nie przypadkowo, ja absolutnie mogę to zrozumieć!!

pumukli2010-07-15 09:44
00

Chyba komuś pomyliły się tabelki i zamieniłkwiecień 2009 z marcem 2010.
Szkoda ze taki bład pojawia się w newslettezr WM bo do tej pory uważałem Was za reztelne źródło informacji...

zkdp2010-07-15 12:53
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas