Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
ClickAd i Starcom walczą o 12,3 mln zł budżetu mediowego Tauronu
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (5)
WASZE KOMENTARZE
taa... takie prowizje, wszyscy doskonale wiedzą jak to wygląda
Kwintesencja przewałów w tym grajdołku reklamowym. Albo spóła z niemiec dowali kasy tylko ważne żeby wygrac budżet, albo taka kasa idzie pod stołem, że prowizja może być ujemna. Ale i the bille klienci i przewalacze z domów mediowych są zachwyceni i wszystkim pasuje. Kasy do podziału zawsze starczy.
z takimi słabymi rabatami to ja mogę obsługiwać tauron na zerowej prowizji ;D