Reklama2019-01-18
5

ClickAd i Starcom walczą o 12,3 mln zł budżetu mediowego Tauronu

KOMENTARZE (5)

WASZE KOMENTARZE

taa... takie prowizje, wszyscy doskonale wiedzą jak to wygląda

Rychu2019-01-18 08:39
00

Kwintesencja przewałów w tym grajdołku reklamowym. Albo spóła z niemiec dowali kasy tylko ważne żeby wygrac budżet, albo taka kasa idzie pod stołem, że prowizja może być ujemna. Ale i the bille klienci i przewalacze z domów mediowych są zachwyceni i wszystkim pasuje. Kasy do podziału zawsze starczy.

pan mediowiec2019-01-18 11:45
00

z takimi słabymi rabatami to ja mogę obsługiwać tauron na zerowej prowizji ;D

Łukasz2019-01-18 13:57
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas