Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
ClickAd Interactive i Glad zajmą się kampanią Łodzi w mediach społecznościowych
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (2)
WASZE KOMENTARZE
Zamiast nachalnej reklamy i tracenia kasy na agencje zewnętrzne, proponuję zrobić coś co będzie reklamować Łódź ponieważ będzie tego warte.
Obecnie Łódź ma: lotnisko na którym jest prawie zerowy choć kosztuje miliony,
dworzec Fabryczna na którym biegają dzikie zwierzęta bo ruch jest minimalny,
średnie płace robotnicze za najniższą możliwą stawkę,
ulicę Wschodnią itp. na które lepiej po 20ej nie wchodzić,
ulicę Piotrkowską z licznymi pijalkami wódki
fatalną komunikację miejską
lepiej zainwestować w niekonwencjonalną reklamę czyli internetową w innym przypadku to wyrzucanie pieniedzy http://www.ism.com.pl/index.php/kampanie-reklamowe/