Reklama2017-07-11
2

ClickAd Interactive i Glad zajmą się kampanią Łodzi w mediach społecznościowych

KOMENTARZE (2)

WASZE KOMENTARZE

Zamiast nachalnej reklamy i tracenia kasy na agencje zewnętrzne, proponuję zrobić coś co będzie reklamować Łódź ponieważ będzie tego warte.
Obecnie Łódź ma: lotnisko na którym jest prawie zerowy choć kosztuje miliony,
dworzec Fabryczna na którym biegają dzikie zwierzęta bo ruch jest minimalny,
średnie płace robotnicze za najniższą możliwą stawkę,
ulicę Wschodnią itp. na które lepiej po 20ej nie wchodzić,
ulicę Piotrkowską z licznymi pijalkami wódki
fatalną komunikację miejską

żanada2017-07-11 23:14
00

lepiej zainwestować w niekonwencjonalną reklamę czyli internetową w innym przypadku to wyrzucanie pieniedzy http://www.ism.com.pl/index.php/kampanie-reklamowe/

Krys2017-07-12 09:04
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas