Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Clubhouse ma umowę z NFL. Ekskluzywne treści z ligi futbolowej dla użytkowników platformy
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (1)
WASZE KOMENTARZE
i bardzo dobrze, to jest właściwie jedyna przyszłość w miarę dobrych albo też unikalnych i "eksluzywnych" produkcji audio video, które jako tako gwarantują ich twórcom fajną monetyzację, nadawcom dobry pr i branding, widzom coś w miarę senswnego, a może nawet wartościowego. inwestorom możliwy zysk. sam był to zrobił jako dziennikarz, gdybym naprawdę bogatych i zamożnych inwestorów, a przede wszystkim ogarnietych w dobry content znał.