Internet2016-12-08
4

Co irytuje w komunikacji firm na Facebooku? Błędy językowe i wymuszone żarty

KOMENTARZE (4)

WASZE KOMENTARZE

Jak się zrzuca na osoby zajmujące się mediami społecznościowymi obsługę kilkunastu profili, to nie ma się co dziwić, że żarty są słabe i obsługa sztampowa. Problem jest z klientami, którzy nie mają nic ciekawego do zakomunikowania, ale chcą mieć codziennie superśmieszny post, bo inni tak robią. I koło się zamyka.

Q2016-12-08 11:56
00

Po profilu widać jakie nastawienie do klienta ma firma.
I tyle.

A poza tym. Skoro duża międzynarodowa agencja oferuje moderatorowi za pracę pn-pt, 9-18, 1200 PLN na rękę, to czego się spodziewać? Tuzów intelektu?

Newsman2016-12-08 23:52
00

Czy w badaniu nie powinno być więcej pytań? Skoro mamy pytanie o śmieszność żartów, to dajemy również pytanie, czy profil nie jest zbyt poważny. Jest pytanie o zbyt wiele wpisów o promocjach, to może pytanie o zbyt małą częstotliwość wpisów powinno być.

Poza tym, sporo w tych pytaniach przymiotników oceniających - wymuszony, sztuczny, wymijający - co naturalnie ułatwia wskazanie takich odpowiedzi. Jak odpowiedzieć na takie pytanie: Czy lubisz sztucznych rozmówców zadających wymuszone pytania i udzielających wymijających odpowiedzi?...

Koniuszko2016-12-09 09:05
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas