Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Coca-Cola, Orange i Biedronka najbardziej kojarzone jako sponsorzy Euro 2016, a Robert Lewandowski jako bohater reklam T-Mobile
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (3)
WASZE KOMENTARZE
brawo do TM! kampania z Lewym niektórych mocno irytowała, ale przyniosła sukces, super! jak będą się jeszcze promować promocjami i ułatwieniami dla klientów, jak np. ostatnio to uproszczenie faktur w abonamentach, to już w ogóle ich polubię! ;P
fakt, chyba z całej ekipy to t-mobile najlepiej na tym z lewandowskim zaszedł :P zresztą, też mam ten ich abonament bez dopłat więc lubię ich nie od dziś :)
Właśnie mi Orange jakoś mało kojarzy się z reklamami na Euro, bardziej Lewandowski właśnie w reklamach T mobile był mocno zauważalny... i też zaskoczyła mnie ilość rzeczy które reklamował w tym okresie, ja w zasadzie wyłapałem go tylko w wyżej wymienionej reklamie i Huawei.