Reklama2022-10-28
3

Coca-Cola znacznie zwiększa wydatki marketingowe

KOMENTARZE (3)

WASZE KOMENTARZE

Czyli tłumacząc na polski "tonący brzytwy się chwyta". Pod napojami owej firmy załamują się półki w marketach bo już mało kto je kupuje - przynajmniej w Europie.

mike2022-10-28 09:17
00

Coca coli nie piję, jakoś nigdy mi nie leżała, z gazowanych napojów to tylko Perła:)

Kiju2022-10-28 14:18
00

Zabawne, że producent napoju, który generalnie jest niezdrowy jest jednocześnie sponsorem największych imprez sportowych.

Poza tym czy Coca-Cola rzeczywiście wymaga takich wydatków marketingowych? Raczej logo firmy jest kojarzone na CAŁYM świecie.

oX2022-10-31 17:50
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas