Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Coca-Cola znacznie zwiększa wydatki marketingowe
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (3)
WASZE KOMENTARZE
Czyli tłumacząc na polski "tonący brzytwy się chwyta". Pod napojami owej firmy załamują się półki w marketach bo już mało kto je kupuje - przynajmniej w Europie.
Coca coli nie piję, jakoś nigdy mi nie leżała, z gazowanych napojów to tylko Perła:)
Zabawne, że producent napoju, który generalnie jest niezdrowy jest jednocześnie sponsorem największych imprez sportowych.
Poza tym czy Coca-Cola rzeczywiście wymaga takich wydatków marketingowych? Raczej logo firmy jest kojarzone na CAŁYM świecie.