Biznes2018-05-25
2

Coraz mniejsza różnorodność polskiego rynku handlu detalicznego. Polacy cenią małe sklepy

KOMENTARZE (2)

WASZE KOMENTARZE

Robi nam się oligopol. Wszędzie te same sklepy, każde centrum handlowe, albo galeria, jak kto woli, to wszystko to samo. Wszędzie te same towary. Indywidualne sklepy, np. obuwnicze, znikają. A kupowanie "kota w worku" przez internet nie każdemu odpowiada.

kaufman2018-05-25 12:13
00

Co może skłonić konsumenta do zapłacenia więcej niż u konkurencji? 51% - Przede wszystkim to, że u konkurencji tego nie ma.
Coś źle zinterpretowałem? To logika badanych Polaków, czy układającego odpowiedzi do pytania? Odnoszę wrażenie, że ponad połowa ankietowanych nie zastanawiała się co wybiera, więc w 51% ankieta jest bezużyteczna...

artek2018-05-29 09:00
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas