Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Coraz mniejsza różnorodność polskiego rynku handlu detalicznego. Polacy cenią małe sklepy
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (2)
WASZE KOMENTARZE
Robi nam się oligopol. Wszędzie te same sklepy, każde centrum handlowe, albo galeria, jak kto woli, to wszystko to samo. Wszędzie te same towary. Indywidualne sklepy, np. obuwnicze, znikają. A kupowanie "kota w worku" przez internet nie każdemu odpowiada.
Co może skłonić konsumenta do zapłacenia więcej niż u konkurencji? 51% - Przede wszystkim to, że u konkurencji tego nie ma.
Coś źle zinterpretowałem? To logika badanych Polaków, czy układającego odpowiedzi do pytania? Odnoszę wrażenie, że ponad połowa ankietowanych nie zastanawiała się co wybiera, więc w 51% ankieta jest bezużyteczna...