Badania2012-09-19
1

Coraz silniejszy konsument i rosnąca konkurencja głównymi powodami zmian w handlu detalicznym

KOMENTARZE (1)

WASZE KOMENTARZE

to jest bez sensu
nie chce zadnych programow lojalnosciowych i byc zbieraczem punktow
ani otrzymywac spersonalizowanych maili,ze kielbase przywiezli,ani zeby
pan Arek za lada mowil do mnie panie Heniu,milego sniadania,ani innych
podobnych bzdur od fachowcow od marketingu tipsow.
chcialbym aby nie bylo kolejek przy kasie i tyle,bo kupuje 10 min,a stoje
w kolejce tez 10 min

olo2012-09-19 01:26
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas