Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Coraz silniejszy konsument i rosnąca konkurencja głównymi powodami zmian w handlu detalicznym
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (1)
WASZE KOMENTARZE
to jest bez sensu
nie chce zadnych programow lojalnosciowych i byc zbieraczem punktow
ani otrzymywac spersonalizowanych maili,ze kielbase przywiezli,ani zeby
pan Arek za lada mowil do mnie panie Heniu,milego sniadania,ani innych
podobnych bzdur od fachowcow od marketingu tipsow.
chcialbym aby nie bylo kolejek przy kasie i tyle,bo kupuje 10 min,a stoje
w kolejce tez 10 min