Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Coraz więcej polskich firm nie mierzy efektów działań pionów marketingu i PR (infografika)
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (2)
WASZE KOMENTARZE
Większość agencji też nie słyszała o inbound marketingu, tylko czyta zachodnie blogi i po raz kolejny każe klientom kopiować coś, czego nie sprawdziła w praktyce. Branża musi zrozumieć, że pełni rolę służebną albo partnerską wobec klientów a działa się w oparciu o efekty - albo brand marketingowe, albo leadowe. A ewangelistom rozwiązań niesprawdzonych w praktyce na własnej skórze, wciskającym sprzedażowe hasła typu storytelling (ludzie lubią historie? wow, za Homera tez lubili), grywalizacja (wow, lubimy gry i zabawy, naprawdę?), kody QR (nie działają, ale następny rok będzie już na pewno rokiem kodów), big data (nieee, może jednak small) dziękujemy i radzimy się "doedukować".
- Jakie będą wyniki badań?
- Aaaa to zależy ile zapłaci ten, kto zleca badania. Jak zapłaci dobrze, to i wyniki będą dobre.