Badania2015-11-30
2

Coraz więcej polskich firm nie mierzy efektów działań pionów marketingu i PR (infografika)

KOMENTARZE (2)

WASZE KOMENTARZE

Większość agencji też nie słyszała o inbound marketingu, tylko czyta zachodnie blogi i po raz kolejny każe klientom kopiować coś, czego nie sprawdziła w praktyce. Branża musi zrozumieć, że pełni rolę służebną albo partnerską wobec klientów a działa się w oparciu o efekty - albo brand marketingowe, albo leadowe. A ewangelistom rozwiązań niesprawdzonych w praktyce na własnej skórze, wciskającym sprzedażowe hasła typu storytelling (ludzie lubią historie? wow, za Homera tez lubili), grywalizacja (wow, lubimy gry i zabawy, naprawdę?), kody QR (nie działają, ale następny rok będzie już na pewno rokiem kodów), big data (nieee, może jednak small) dziękujemy i radzimy się "doedukować".

junior brand manager2015-11-30 09:36
00

- Jakie będą wyniki badań?
- Aaaa to zależy ile zapłaci ten, kto zleca badania. Jak zapłaci dobrze, to i wyniki będą dobre.

Newsman2015-11-30 15:54
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas