Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Supermodelka Jill Kortleve w kampanii polskiej marki Jenny Fairy od CCC
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (3)
WASZE KOMENTARZE
Wróżka made in china.
Kolejna marka od ccc.
"W nowa kolekcji marki zna0adą się miedzy innymi: kolorowe sandały, klapki na obcasie w klimacie Y2K i masywne sneakersy jak z lat 80. XX wieku." Czy ktoś to czyta przed wysłaniem?
katalog produktowy w wersji wideo - udowadnia że da się robić komunikację zupełnie pozbawioną jakiegokolwiek pomysłu