Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Cyfrowa reklama out-of-home chce wspólnego standardu pomiaru (konferencja #DataDrivenDOOH)
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (3)
WASZE KOMENTARZE
Bardzo dobra konferencja!
Pitu pitu. Konferencja organizuje ams który przespał czasy digitalizacji, a teraz lata dziury nośnikami w "Centrach" handlowych typu king Kross. Każdy z uczestników promował wylacznie swoją ofertę, a wiele z wystąpień nie bylo po myśli ams ale tego w artykule już nie ma.
Konferencja fajna, ale branża "chce" unifikacji i pomiaru skuteczności od 10 lat i dalej nic z tym nie robi... Bo tak jest najwygodniej czołowej Trójce, zarządom, handlowcom etc. Zacznijcie Państwo dyskutować i zmieniać rynek, a nie mówić o potrzebie dyskusji i zmian. Od mieszania herbaty nie jest ona wcale słodsza, a klienci i domy mediowe już nie chcą dłużej czekać.