Reklama2023-11-30
3

Cyfrowa reklama out-of-home chce wspólnego standardu pomiaru (konferencja #DataDrivenDOOH)

KOMENTARZE (3)

WASZE KOMENTARZE

Bardzo dobra konferencja!

Andrzej2023-11-30 10:30
11

Pitu pitu. Konferencja organizuje ams który przespał czasy digitalizacji, a teraz lata dziury nośnikami w "Centrach" handlowych typu king Kross. Każdy z uczestników promował wylacznie swoją ofertę, a wiele z wystąpień nie bylo po myśli ams ale tego w artykule już nie ma.

Public2023-11-30 16:28
20

Konferencja fajna, ale branża "chce" unifikacji i pomiaru skuteczności od 10 lat i dalej nic z tym nie robi... Bo tak jest najwygodniej czołowej Trójce, zarządom, handlowcom etc. Zacznijcie Państwo dyskutować i zmieniać rynek, a nie mówić o potrzebie dyskusji i zmian. Od mieszania herbaty nie jest ona wcale słodsza, a klienci i domy mediowe już nie chcą dłużej czekać.

Pan Kokos2023-12-01 09:58
10
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas