Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Cyfrowy Polsat: nie ma decyzji o terminie podwyżek dla klientów, z 5G czekamy na decyzję regulatora
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (3)
WASZE KOMENTARZE
Szkoda, że zniszczyli Smartdom. 10 zł rabatu to raczej upokorzenie niż fajna oferta.
Jak widzę tego serfera Steca, wydmuszkę intelektualną, kogucika Polsatu, promotora sekretarek to słabo mi się robi. Kto kiedy zauważy, że on na pusto dmie?
Plus nie predko podniesie ceny widząc, że zyskuje klientów, którzy przenoszą numery od Play, Orange czy TMobile które są po podwyżkach.