Reklama2018-06-25
9

Nadawcy telewizyjni będą mogli decydować, kiedy emitować dłużej reklamy. Najwięcej zyska TVP?

KOMENTARZE (9)

WASZE KOMENTARZE

Rano na niektórych stacjach nie ma reklam, bo z uwagi na małą ilość widzów ich nikt nie kupuje. Więc teraz jak przejdzie to na wieczór, to będzie po 30 minut reklam.

kolis2018-06-25 08:55
00

"Argumentowano również, że w związku z szybko rozwijającą się technologią widzowie coraz częściej sięgają po nowoczesne usługi audiowizualne, na czym traci tradycyjna telewizja. Dlatego jej nadawcy potrzebują pieniędzy, by móc zaoferować widzom atrakcyjną ofertę"

Przecież jednym z głównych z powodów odchodzenia widzów od telewizji jest przerywanie programów reklamami ! Oni naprawdę myślą, że zwiększenie czasu na reklamy (w czasie najwiekszej oglądalności) pomoże telewizji !!!!????? To długofalowy gwóźdź do trumny telewizji.

Audio2018-06-25 10:11
00

Reklamy to RAK Wspołczesności. Przez reklamy nasza drużyna poniosła sromotną porażkę na Mundialu. Zamiast grać na boisku, grali w reklamach parów,słodzonych napojów,łupieżu i byli zajeci wysyłaniem hasztagów zamiast ustalic strategie gry zespołowej. Publiczn emedia powinny byc bez reklam, zwłaszcza Polskie Radio.

Midnight In A Perfect World2018-06-25 10:14
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas