Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Nadawcy telewizyjni będą mogli decydować, kiedy emitować dłużej reklamy. Najwięcej zyska TVP?
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (9)
WASZE KOMENTARZE
Rano na niektórych stacjach nie ma reklam, bo z uwagi na małą ilość widzów ich nikt nie kupuje. Więc teraz jak przejdzie to na wieczór, to będzie po 30 minut reklam.
"Argumentowano również, że w związku z szybko rozwijającą się technologią widzowie coraz częściej sięgają po nowoczesne usługi audiowizualne, na czym traci tradycyjna telewizja. Dlatego jej nadawcy potrzebują pieniędzy, by móc zaoferować widzom atrakcyjną ofertę"
Przecież jednym z głównych z powodów odchodzenia widzów od telewizji jest przerywanie programów reklamami ! Oni naprawdę myślą, że zwiększenie czasu na reklamy (w czasie najwiekszej oglądalności) pomoże telewizji !!!!????? To długofalowy gwóźdź do trumny telewizji.
Reklamy to RAK Wspołczesności. Przez reklamy nasza drużyna poniosła sromotną porażkę na Mundialu. Zamiast grać na boisku, grali w reklamach parów,słodzonych napojów,łupieżu i byli zajeci wysyłaniem hasztagów zamiast ustalic strategie gry zespołowej. Publiczn emedia powinny byc bez reklam, zwłaszcza Polskie Radio.