Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Czy LinkedIn i Goldenline uśmiercą CV?
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (1)
WASZE KOMENTARZE
Moim zdaniem mało istotne jest dla rekruterów czy CV jest na papierze czy profilem na LinkedIn. Ważne jest to, co mogę się o kandydacie dowiedzieć.
W przypadku wysoko wykwalifikowanych specjalistów chodzi o "widoczność" ich dokonań. Co z tego że ktoś jest super specjalistą ale nikt o jego istnieniu nie wie? I jak zbudować swój wizerunek w oczach rekrutera?
Pisałem o tym tutaj o budowania wizerunku eksperta w internecie w kontekście wsparcia sprzedaży, ale moim zdaniem ma to przełożenie 1:1 na budowanie wizerunku pożądanego pracownika.
http://b2b-marketing.pl/2013/10/11/ekspert-musi-byc-rozpoznawalny-w-tlumie/
W takie podejściu biznesowe portale społecznościowe są moim zdaniem bardzo pomocne.
Pozdrowienia,
Igor