Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
„Czy wiesz, że…” - Łódź promuje się jako miasto przemysłów kreatywnych
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (2)
WASZE KOMENTARZE
Genialny pomysł - promować Łódź na nośnikach w Łodzi, naprawdę świetnie. To jak promować konsumpcję bananów w stadzie małp, albo futra na Grenlandii. Jeśli cały budżet miasta jest konstruowany tak logicznie, jak ta kampania, to gratulacje - można od razu przenieść Łódź do Sudanu, albo Gwinei Bissau - tam kacyki podobnie konstruują budżety.
Genialny pomysł - promować Łódź na nośnikach w Łodzi, naprawdę świetnie. To jak promować konsumpcję bananów w stadzie małp, albo futra na Grenlandii. Jeśli cały budżet miasta jest konstruowany tak logicznie, jak ta kampania, to gratulacje - można od razu przenieść Łódź do Sudanu, albo Gwinei Bissau - tam kacyki podobnie konstruują budżety.