Reklama2011-08-05
2

„Czy wiesz, że…” - Łódź promuje się jako miasto przemysłów kreatywnych

KOMENTARZE (2)

WASZE KOMENTARZE

Genialny pomysł - promować Łódź na nośnikach w Łodzi, naprawdę świetnie. To jak promować konsumpcję bananów w stadzie małp, albo futra na Grenlandii. Jeśli cały budżet miasta jest konstruowany tak logicznie, jak ta kampania, to gratulacje - można od razu przenieść Łódź do Sudanu, albo Gwinei Bissau - tam kacyki podobnie konstruują budżety.

Łodziak2011-08-06 13:20
00

Genialny pomysł - promować Łódź na nośnikach w Łodzi, naprawdę świetnie. To jak promować konsumpcję bananów w stadzie małp, albo futra na Grenlandii. Jeśli cały budżet miasta jest konstruowany tak logicznie, jak ta kampania, to gratulacje - można od razu przenieść Łódź do Sudanu, albo Gwinei Bissau - tam kacyki podobnie konstruują budżety.

Łodziak2011-08-06 13:20
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas