Reklama2024-02-16
2

Dariusz Chwierut: portfolio Wawel jest szerokie i różnorodne, ale to także duże wyzwanie marketingowe

KOMENTARZE (2)

WASZE KOMENTARZE

Panie Darku, Wawel miał zawsze najgorszy marketing i to się nie zmieniło.

Zimny Lech2024-02-16 08:40
61

Kolejny dobudowywuje korporacyjną ideologię do permanentnego zmniejszania gramatury!.
Spójrz człowieku na marki własne w Biedronce czy Lidlu gdzie tabliczka czekolady waży prawidłowo czyli 100 g tylko u największych się nie da!

mike2024-02-16 09:01
60
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas