Reklama2020-06-04
5

Dariusz Maciołek, szef marketingu BNP Paribas: Reklama w prasie wciąż ma sens, koronawirus zmienia zachowania użytkowników

KOMENTARZE (5)

WASZE KOMENTARZE

Aj, waj! Jak ładnie prowadzący wywiad "dziennikarz" próbował wrzucić na minę gościa i wydusić z niego słowa potępienia dla władzy, "bardzo finezyjnie" sugerując zaprzestania reklamowania się w radiu w którym reżim rządzący obecnie III RP podniósł rękę na święte krowy radiowe.

Clik2020-06-04 05:49
00

Aj, waj! Jak ładnie prowadzący wywiad "dziennikarz" próbował wrzucić na minę gościa i wydusić z niego słowa potępienia dla władzy, "bardzo finezyjnie" sugerując zaprzestania reklamowania się w radiu w którym reżim rządzący obecnie III RP podniósł rękę na święte krowy radiowe.

A co miał powiedzieć złego na władzę? Żeby zaraz mieć kontrole mnóstwa instytucji państwowych? A BNP niech się reklamuje w PR3, ja np. uciekłem bo to bank bardzo drogi i słabo wynagradzający pracowników.

sg2020-06-04 12:00
00

Czy ten ciołek z nieistotnego banku musi się wypowiadać na każdy temat?

Rotschild2020-06-04 15:13
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas