Internet2022-08-18
1

Rośnie popularność darmowych i tańszych serwisów VoD z reklamami

KOMENTARZE (1)

WASZE KOMENTARZE

Dzień dobry,
Wchodząc w raport do którego odwołujecie się na początku artykułu nie mogę znaleźć danych o których mówicie w następującym akapicie: "Z badania wynika, że jeśli liczba reklam przekroczy 6-10 w ciągu pół godziny, odsetek osób niezadowolonych z tego powodu zaczyna rosnąć z 25 proc. w przypadku 5 i mniej reklam do 36 proc. w przypadku 6-10 spotów i 46 proc. w przypadku 11 lub więcej reklam. Podobnie wygląda sytuacja z długością przerw reklamowych. 33 proc. widzów uważa minutową przerwę reklamową za zbyt długą, 41 proc. blok reklamowy trwający 90 sekund, a 48 proc. subskrybentów negatywnie odbiera 2-minutową i dłuższą przerwę."
Na jakiej podstawie zostały przedstawione powyższe dane? Co to za raport?

Z góry dziękuję za odpowiedź.

J2023-05-07 22:35
64
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas