Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
DDB chce zwiększyć liczbę kobiet na kierowniczych stanowiskach w jej spółkach
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (2)
WASZE KOMENTARZE
Nie ważne, czy ma kompetencje, ważne, że kobieta. Śmierdzi dyskryminacją na kilometr.
na szczęście Polska nie jest tak zacofanym, pod tym względem, krajem, jak USA, Francja czy Holandia. u nas, w polskich firmach liczą się kompetencje. szczególnie w branży PR, reklama, mktng i nie ważne jaka jest pełć czy preferencje;-) i i tak Kobiety rządzą - na szczęście (i nieszczęście)