Reklama2016-05-07
4

Deynn i Littlemooonster96 w kampanii Coca-Cola. Dlaczego marka stawia na twórców internetowych?

KOMENTARZE (4)

WASZE KOMENTARZE

A kto to w ogóle jest?! O.o

Emil2016-05-07 13:39
00

"influencer" - co to w ogóle znaczy?
ogólnie to ci jutuberzy mogli by się wziąć do uczciwej roboty

zzz2016-05-07 19:05
00

Marka ta działa tak, że ma nakazy z centrali co ma robić - ot badania, badania, trendu, risercze. Państwu w ameryce wyszło, że ciśniemy więcej twórców. Najemnicy nad Wisłą rozkaz wykonują. I do tego momentu wszystko jest do zaakceptowania. Szkoda, że same produkcje strategicznie są z daleka od marki, a kreatywnie jest to bieda z nędzą. Pytanie czy to wina marketerów, agencji... czy fatalnych twórców - drewniaków.

Insider2016-05-07 20:48
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas