Internet2022-07-04
3

Digital Network chce sprzedać naEkranie.pl, Wojciech Bieńkowski nie jest już prezesem

KOMENTARZE (3)

WASZE KOMENTARZE

Daję tysiąc złotych i biorę!

Inwestor2022-07-04 09:12
00

Ciekawe gdzie oni te reklamy zewnętrzne będą umieszczać skoro większość miast już zakazała ich umieszczania lub wkrótce to uczyni.

mike2022-07-04 09:52
00

Ciekawe gdzie oni te reklamy zewnętrzne będą umieszczać skoro większość miast już zakazała ich umieszczania lub wkrótce to uczyni.


zasadne pytanie w dobie uchwał krajobrazowych. jednak praktyka pokazuje, że tego typu ekrany, to element tkanki miejskiej - co widać na przykładzie miast w krajach poza naszą zachodnią granicą.

Porządkuje się ilości oraz formaty nośników typu Backlight itd., ale w przestrzeni publicznej funkcjonują również nośniki cyfrowe. Pełnią też inne funkcje poza stricte reklamową. Pozwalają na komunikowanie się ze społeczeństwem miastu. Widać to było chociażby w trakcie pandemii.

Paradoksalnie mniejsza liczba nośników w mieście, uporządkowanie ich, pozwala na wysoki impakt tej formy reklamy. Dobry nośnik jest wart swojej ceny i im mniej jest rozpraszaczy dookoła (jakiegoś badziewnego clutteru reklamowego), tym lepiej.

Komunikacja ((D)OOH, to cały czas jeden ze skuteczniejszych elementów media mixu - warto o tym pamiętać.

AK2022-07-04 11:32
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas