Reklama2016-04-21
3

Dla reklamodawców Polsatu w maju najdroższe są Polsat SuperHit Festiwal i pasmo „Mega Hit”

KOMENTARZE (3)

WASZE KOMENTARZE

No, przy Mega Hicie, czyli "tylko" dziesiątej powtórce na kanale Polsatu trzeba chyba upaść na głowę, by cokolwiek zapłacić. Polityka filmowa Solorza powinna zyskać uznanie, bo to on w głównej mierze zachęcił mnie do oglądania filmów na Ale Kino, czy TVP Kultura. Wolę zrezygnować z powtórkowego HITA i obejrzeć niehitowy nieznany mi film.

filuś2016-04-21 14:18
00

No, przy Mega Hicie, czyli "tylko" dziesiątej powtórce na kanale Polsatu trzeba chyba upaść na głowę, by cokolwiek zapłacić. Polityka filmowa Solorza powinna zyskać uznanie, bo to on w głównej mierze zachęcił mnie do oglądania filmów na Ale Kino, czy TVP Kultura. Wolę zrezygnować z powtórkowego HITA i obejrzeć niehitowy nieznany mi film.

Ale spójrz proszę, na wyniki oglądalności. Mega Hit zawsze jest w pierwszej 20-stce. Także ludzie oglądają Polsat.

Ewodia2016-04-25 10:03
00

Nie dziwie się, że wieczór kabaretowy będzie najdroższym pasmem reklamowym. To świetny ubaw, a dobrych grup na rodzimej scenie przybywa. Fajnie, że Polsat to pokazuje, a że przy tym zarobi - niech ma ;]

Johnyyy2016-04-26 14:03
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas