Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Dla reklamodawców Polsatu w maju najdroższe są Polsat SuperHit Festiwal i pasmo „Mega Hit”
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (3)
WASZE KOMENTARZE
No, przy Mega Hicie, czyli "tylko" dziesiątej powtórce na kanale Polsatu trzeba chyba upaść na głowę, by cokolwiek zapłacić. Polityka filmowa Solorza powinna zyskać uznanie, bo to on w głównej mierze zachęcił mnie do oglądania filmów na Ale Kino, czy TVP Kultura. Wolę zrezygnować z powtórkowego HITA i obejrzeć niehitowy nieznany mi film.
Ale spójrz proszę, na wyniki oglądalności. Mega Hit zawsze jest w pierwszej 20-stce. Także ludzie oglądają Polsat.
Nie dziwie się, że wieczór kabaretowy będzie najdroższym pasmem reklamowym. To świetny ubaw, a dobrych grup na rodzimej scenie przybywa. Fajnie, że Polsat to pokazuje, a że przy tym zarobi - niech ma ;]