Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Wydawca „Wprost” i „Do Rzeczy” znów przejrzy opcje strategiczne, chce szybciej rozwijać ofertę cyfrową
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (3)
WASZE KOMENTARZE
Ten to sie ciągle przegląda i przegląda ... Lustereczko powiedz przecie, gdzie pieniążki są na świecie
Czytam oba. Wprost w internecie a Dorzeczy w papierze. Życzę jak najlepiej. Niech rosną.
To znaczy, że teraz i “do rzeczy” bedzie tylko w internecie. Radakcja do redukcji. I tak nie ma reklam, wiec po co w papierze?! Logika i życiowe motto Kasi: kasa misiu, kasa.