Reklama2020-05-12
1

„Doceniam, dziękuję!" - wspólna akcja Grupy Scholz&Friends i Aldi

KOMENTARZE (1)

WASZE KOMENTARZE

Kurcze komercjalizowaniu akjci pomocowych przez zalosne jak zwykle agencje reklamowe i zalosne jak zwykle dzialy marketingu mowimy STOP.

Nie robice sobie jaj z ludzkiej tragedii i zniknijcie juz najlepiej. Rozumiem, ze jak caly rok naokrągło wciska sie beznadziejne produkty niewdziecznego klienta to mozna sie rozchorowac na glowe i udawac ze robi sie ludziom dobrze przypisujac sie do akcji charytatywnych czy podziekowan. A jutro robimy nowa reklama wodeczki, paracetamolku albo papieroska.

dr2020-05-18 11:57
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas