Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
„Doceniam, dziękuję!" - wspólna akcja Grupy Scholz&Friends i Aldi
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (1)
WASZE KOMENTARZE
Kurcze komercjalizowaniu akjci pomocowych przez zalosne jak zwykle agencje reklamowe i zalosne jak zwykle dzialy marketingu mowimy STOP.
Nie robice sobie jaj z ludzkiej tragedii i zniknijcie juz najlepiej. Rozumiem, ze jak caly rok naokrągło wciska sie beznadziejne produkty niewdziecznego klienta to mozna sie rozchorowac na glowe i udawac ze robi sie ludziom dobrze przypisujac sie do akcji charytatywnych czy podziekowan. A jutro robimy nowa reklama wodeczki, paracetamolku albo papieroska.