Reklama2021-03-18
1

Sieć Bricomarche zmienia komunikację marki, aby dotrzeć do nowych klientów. „Z pasją do domu i ogrodu”

KOMENTARZE (1)

WASZE KOMENTARZE

Wiem, że jestem stary i głupi. Ale kupuję sporo rzeczy w marketach budowlanych.
I uwierzcie mi, że wybierając konkretny sklep kieruję się jego bliskością i wyposażeniem, a nie hasłem, jakim się reklamuje.
Powinienem też zapewne pogratulować sieci, że ma nowego ambasadora, ale nadal w inny sposób posługuję się pojęciem ambasador oraz dodatkowo nie znam Dominika Strzelca, Wieśka Skiby ani Kasi Ogórek ;)
Ale do Bricomarche nic nie mam, mają tam np. łańcuchy/łańcuszki o różnej średnicy oczek, potrzebowałem i akurat tam były.

pasja2021-03-18 13:56
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas