Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Sieć Bricomarche zmienia komunikację marki, aby dotrzeć do nowych klientów. „Z pasją do domu i ogrodu”
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (1)
WASZE KOMENTARZE
Wiem, że jestem stary i głupi. Ale kupuję sporo rzeczy w marketach budowlanych.
I uwierzcie mi, że wybierając konkretny sklep kieruję się jego bliskością i wyposażeniem, a nie hasłem, jakim się reklamuje.
Powinienem też zapewne pogratulować sieci, że ma nowego ambasadora, ale nadal w inny sposób posługuję się pojęciem ambasador oraz dodatkowo nie znam Dominika Strzelca, Wieśka Skiby ani Kasi Ogórek ;)
Ale do Bricomarche nic nie mam, mają tam np. łańcuchy/łańcuszki o różnej średnicy oczek, potrzebowałem i akurat tam były.