Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Drywash i Top Secret z odświeżonymi serwisami
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (2)
WASZE KOMENTARZE
Strony, jak każde inne. Zero nowości, zero powiewu, wystarczy spojrzeć na answear.com, który został skopiowany z zachodu, dokładnie pierwowzór brytyjskiego sklepu online asos.com. Tak jesteśmy wtórni ale to nie nasza wina, bo skąd mamy czerpać inspiracje, jeśli u nas e-commerce jeszcze nie rozwinęło skrzydeł w odróżnieniu od krajów bardziej nastawionych na online shopping.
{Pozdrawiam}
Może i podobne, ale na gowork pracownicy piszą jak wygląda sytuacja w firmie w porównaniu do innych konkurencyjnych marek.