Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Duka uruchamia sklep on-line i rusza z kampanią
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (2)
WASZE KOMENTARZE
Sklep internetowy DUKA- KATASTROFA!!! Nie polecam nikomu! Na stronie podają, że czas realizacji zamówienia wynosi 2-3 dni robocze. Zamówienie złożyłam 22.X.2015r.z potwierdzeniem przez sklep jego przyjęcia. Dzień później inf. o zmianie statusu zamówienia na kompletowanie zamówienia. 29.X. czyli TYDZIEŃ!!!!!!!!!! po złożeniu zamówienia nie mam ani towaru, ani też inf.co z moim zamówieniem???!!! wykonałam więc tel. Po 30 próbach dodzwoniłam się- hurrra. Na pyt.co z zamówieniem nr... otrzymałam inf. że towar nie został jeszcze wysłany, ponieważ na stronie była inf.że są 2 szt.zamawianego przeze mnie towaru, ale tak naprawdę to jest jedna i będą dopiero ściągać drugą sztukę z jednego z salonów w kraju ( na stronie sklepu on-line) inf.że zamawiany produkt NIE JEST dostępny w żadnym z salonów na ternie kraju!!! 29.X otrzymuję inf.ze sklepu stacjonarnego w Poznaniu z inf.o zrealizowaniu zamówienia. 2 Listopada odbieram przesyłkę od kuriera. 2-3 robocze w sklepie internetowym DUKA w najlepszym przypadku oznacza 11 dni oczywiście po monitach. Nie chcę sobie nawet wyobrażać ile wynosi czas oczekiwania na zamówiony towar składając tylko zamówienie i czekając na towar... Nadmienię tylko, że towar był owinięty w tekturę i przeźroczystą folię. PIERWSZY I OSTATNI ZAKUP W TYM SKLEPIE, MAM NADZIEJĘ, ŻE NIE TYLKO MÓJ!!!!!!
Usuwanie komentarzy świadczy tylko o Was, jak bardzo jesteście beznadziejni. Powodzenia...