Reklama2018-12-05
2

Sklepy Duży Ben z nowym logo i pozycjonowaniem. Autorem agencja V&P

KOMENTARZE (2)

WASZE KOMENTARZE

To chyba żart...? Wiadomo, każda zmiana oceniana jest subiektywnie, ale ta jednoznacznie kojarzy się z obniżeniem jakości i postawieniem na "chejtusów". Poprzednia identyfikacja, mimo że prosta i jakby zrobiona w paincie, to jednak wydawała się nieść coś ze sobą. Nowa, poza tym, że kojarzy mi się z "Tyskim", nic więcej co mnie nie mówi.

Amman2018-12-05 10:24
00

najpierw myślałam, że rebranding jest z czerwonego na pana z melonikiem i myślę "ooo, dużo lepiej". A potem przeczytałam, że na odwórt... :D

Tajemnicza M2018-12-11 16:06
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas