Prasa2013-08-21
26

Duży wzrost „Newsweeka” w I półroczu 2013, ostro w dół „Wprost” i „Uważam Rze”

KOMENTARZE (26)

WASZE KOMENTARZE

Sprawdzone metody brukowców: sprzedać byle co, krzycząc wniebogłosy (np. dzisiejsza rzekoma dymisja Rostowskiego) - oto cały Newsweek. To zwiększa sprzedaż, bo przyciąga najgłupszych, a tych zawsze jest najwięcej. A jak się jeszcze wspomni, że są inteligentni i wykształceni, to będą kupować do emerytury. Tak się strzyże frajerów.

Yogidługonogi2013-08-20 23:59
00

Taka prosta recepta, a jakoś reszcie trudno doskoczyć do wiodącej trójki... A krzyczeć wniebogłosy Karnowscy czy Lisicki potrafią, oj potrafią!

rh minus2013-08-21 00:57
00

I znowu ten "chytry" pelikan i jego "beduińskie" wywody. Ja wiem Yogipisdonogi, że jakoś zarobić musisz ale czy szef nie zwracał Ci ostatnio uwagi, że ciągle pieprzysz i solisz to samo? Zrób lepiej relaunch bo ostatnio zasypiam przy twoich komentarzach.

Mike2013-08-21 06:50
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas