Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
„Działkowiec” liderem sprzedaży wśród pism ogrodniczych, „Magnolia” straciła najwięcej
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (2)
WASZE KOMENTARZE
Ja czytam prawie wszystkie... Działkowca, Mój Piękny Ogród, Magnolię... Kocham Ogród, Mam Ogród, Przepis na ogród, Mój ogródek... i wydania specjalne... To moja ulubiona prasa!!!
i jak zwykle Agora na podium, ale od konca. Tam powinni wszystkich zwolnic, od wydawcy, przez dyrektora sprzedazy na marketingu konczac. To, co sie tam dzieje to jakis wielki zart...