Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
„Działkowiec” liderem sprzedaży wśród pism ogrodniczych, „Magnolia” straciła najwięcej
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (1)
WASZE KOMENTARZE
Hahahaha i znów Agora wiedzie prym w byciu najgorszym, ale co tam! Wazne, ze "dyrektory" maja zapewniona posadkę no i wydawca od wszystkiego (do niczego). Kasa sie zgadza. Ziomeczki na stanowiskach i karuzela moze sie dalej krecic. Marketing? Jaki marketing? :) :)