Reklama2020-01-27
9

Dzięki akcjom real-time-marketingowym marka staje się kumplem

KOMENTARZE (9)

WASZE KOMENTARZE

o i chcialbym w koncu poznac ilosciowe badania o realnej wartosci real time marketingu dla masowych marek:) poki co czytam tylko opinie ekspertow ktorzy zyja m.in z rtmu...

marcin niegraba2020-01-25 14:08
00

Aż żal, że w tym wszystkim został pominięty Lidl Polska, który ostatnio wznosi się na wyżyny nie tylko RTM, ale generalnie marketingu prowadzonego do różnych grup wiekowych.

miki2020-01-25 14:08
00

Zadałem kiedyś to pytanie nieopatrznie w złym miejscu. Nie popełniaj mojego błędu lepiej, bo to kościół.

łukiasz2020-01-25 14:12
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas