Prasa2012-03-26
6

Dzienniki 8 proc. mniej z reklam. „DGP”, „Fakt” i „GW” mocno w dół (TOP10)

KOMENTARZE (6)

WASZE KOMENTARZE

To logiczne. Sprzedaż gazet maleje, więc zarabiają mniej na reklamach. A wszystkiemu winni młodzi dziennikarze, którzy psują zawód (hahaha) - takiego zdania są m.in. etosowcy z GW. Ci, którzy dostali posady po znajomości i trzymają się ich rękami i nogami.

prasowany2012-03-26 08:21
00

czy ktoś uwierzy, że Polska ma więcej reklam. Wszystkie oddziały nie wiedzą co robić i jak sobie radzić bo maja gigantyczne straty - więc skąd taki wzrost? ha, ha pchają za przysłowiowy grosz reklamy, żeby tylko pokazać jak u nich dobrze. Soja droga przydałaby się tam kontrola czy nie dają cen dumpingowych

ślązak2012-03-26 11:51
00

Prawie 40% spadek przychodów z reklam w DGP raczej dobrze na przyszłość nie wróży. Spadła co prawda sprzedaż egzemplarzowa i czytelnictwo ale aż dla tak dużego spadku przychodów z reklamy nie ma wytłumaczenia.

RPal2012-03-26 12:16
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas