Internet2022-01-03
3

Co się wydarzyło w 2021 w e-commerce i co nas czeka w 2022 (część I)

KOMENTARZE (3)

WASZE KOMENTARZE

Najistotniejszym wyzwaniem na 2022 rok jest holistyczne podejście do sprzedaży, a więc pewna redefinicja strategii omnichannel, którą określa się jako A-commerce (anywhere commerce, anytime commerce).

NIEZLY BELKOT, NIE MOZNA JAKOS NORMALNIE , PRZEROST FORMY NAD TRESCIA

Ja2022-01-03 15:35
00

Uważam że e-sklepy to przyszłośc, jokr pokazał , że można świadczyć usługi na wysokim poziomie i dostarczać zakupy do mieszkańców stolicy

Basia2022-01-03 16:00
00

Super podsumowanie Kamińskiego. Szeroko i kompleksowo.

Anton2022-01-03 19:09
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas