Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Co się wydarzyło w 2021 w e-commerce i co nas czeka w 2022 (część I)
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (3)
WASZE KOMENTARZE
Najistotniejszym wyzwaniem na 2022 rok jest holistyczne podejście do sprzedaży, a więc pewna redefinicja strategii omnichannel, którą określa się jako A-commerce (anywhere commerce, anytime commerce).
NIEZLY BELKOT, NIE MOZNA JAKOS NORMALNIE , PRZEROST FORMY NAD TRESCIA
Uważam że e-sklepy to przyszłośc, jokr pokazał , że można świadczyć usługi na wysokim poziomie i dostarczać zakupy do mieszkańców stolicy
Super podsumowanie Kamińskiego. Szeroko i kompleksowo.