Internet2015-02-23
6

E-mail marketing traci wśród młodych internautów na rzecz social media, ale sprawdza się w e-commerce

KOMENTARZE (6)

WASZE KOMENTARZE

Srututututu... majtki z drutu. Spam mailowy dociera do około 5%, reklamy na stronach www do około 10% natomiast reklamy Pejsbukowe do około 5%. No ale nie można prawdy powiedzieć, bo prawda oznacza likwidację dziesiątek miejsc pracy, żerujących na naiwnych reklamodawcach którym wystarczy kolorowy torcik pokazać, aby się ślinił i kasę wykładał.

pavv2015-02-23 10:00
00

Srutututu... majtki z drutu. Spam mailowy czyta ok. 2% odbiorców, natomiast reklamy na stronach www czy pejsbuku docierają do 5% odbiorców. No ale nie można prawdy powiedzieć bo by system wyciągania kasy od naiwnych reklamodawców runął z dnia na dzień. Lepiej mamić kolorowymi torcikami czy słupkami.

pavv2015-02-23 11:22
00

A narzędzi jakich używacie do rozsyłki? GR, FM, czy może MailerLite?

Marcin2015-02-23 14:00
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas