Internet2013-05-13
2

E-marketing w branży budowlanej i wnętrzarskiej - fakty i mity

KOMENTARZE (2)

WASZE KOMENTARZE

Pan prezes zrobił mała kampańie dla jednej z firm budowlanych i uczy jak ta branża funkcjonuje w internecie. Żadne doświadczenie aby moc wypowiadać sie na ten temat w mediach. No chyba, ze to artykuł sponsorowany.

Włodek 2013-05-13 22:42
00

Na pewno zgodzę się, że e-marketing ma swoje rzeczywiste odzwierciedlenie, bo sam korzystam z usług agencji reklamowej Nakatomi- specjalizującej się w marketingu internetowym. Widzę efekty ich działań i tego co robią. Mam więcej klientów i o to chodzi. Firma budowlana ma bardzo dużą konkurencje i dobrze jest działać w niszy rynkowej, jak takiej nie ma to trzeba znaleźć naprawdę świetny sposób promocji. Dla mojej firmy specjalnie ułożyli kampanie marketingową opartą na strategi poznania rynku. Warto wiedzieć gdzie "uderzać" ze swoją reklamą i gdzie będzie największy jej odbiór.

Majchrzak2017-07-13 15:30
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas