Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
E-marketing w branży budowlanej i wnętrzarskiej - fakty i mity
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (2)
WASZE KOMENTARZE
Pan prezes zrobił mała kampańie dla jednej z firm budowlanych i uczy jak ta branża funkcjonuje w internecie. Żadne doświadczenie aby moc wypowiadać sie na ten temat w mediach. No chyba, ze to artykuł sponsorowany.
Na pewno zgodzę się, że e-marketing ma swoje rzeczywiste odzwierciedlenie, bo sam korzystam z usług agencji reklamowej Nakatomi- specjalizującej się w marketingu internetowym. Widzę efekty ich działań i tego co robią. Mam więcej klientów i o to chodzi. Firma budowlana ma bardzo dużą konkurencje i dobrze jest działać w niszy rynkowej, jak takiej nie ma to trzeba znaleźć naprawdę świetny sposób promocji. Dla mojej firmy specjalnie ułożyli kampanie marketingową opartą na strategi poznania rynku. Warto wiedzieć gdzie "uderzać" ze swoją reklamą i gdzie będzie największy jej odbiór.