Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Poczta Polska chce zarabiać na reklamach w swoich placówkach
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (2)
WASZE KOMENTARZE
A nie mogli by w końcu zająć się dostarczaniem listów i paczek, zamiast nosić ludziom awizo?? Bo na razie polegli na podstawowym biznesie, a chcą się zabierać za kolejne rzeczy. W lokalach jest straszny bałagan, stojaki na książki, portfele ze skaju, rękawiczki wełniane, bombonierki czekoladopodobne i chińskie zabawki, a okienka są oblepione są jak słupy reklamowe. Ludzie chodzą tam z przymusu, a Państwo z Poczty Polskiej chcą namówić reklamodawców żeby w takim otoczeniu promowali swoje produkty?
1001 drobiazgów.
Tak teraz wyglądają placówki Poczty.
Jeśli firma nie zadba o to, by podstawowe usługi realizować na najwyższym poziomie, to pozostanie jej handel dewocjonaliami w formule jak wyżej.