Telewizja2007-02-27
1

Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta Cyfrowego Polsatu

KOMENTARZE (1)

WASZE KOMENTARZE

Dn.17.10.2016 r. zawarłem umowę na swiadczenie usług w zakresie telewizji cyfrowej "Polsat cyfrowy" Od 5.12.2016 mam dostęp jedynie do kanału TVP info. /korzystam z telewizji "naziemnej"/ Nie mam zaległości w opłatach. Nie mam też możliwości reklamacji, ponieważ punkt w Nowogardzie, w którym zawierałem umowę został zlikwidowany. Pozostało mi płacenie rachunków. Nadmienić wypada, że jakość dostarczanego programu znacznie odbiega od naziemnego w wersji HD. Najchętniej wypadałoby rozwiązać umowę

Józef Pawlak jozefpawlak123@gmail.com2017-01-31 15:39
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas