Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta Cyfrowego Polsatu
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (1)
WASZE KOMENTARZE
Dn.17.10.2016 r. zawarłem umowę na swiadczenie usług w zakresie telewizji cyfrowej "Polsat cyfrowy" Od 5.12.2016 mam dostęp jedynie do kanału TVP info. /korzystam z telewizji "naziemnej"/ Nie mam zaległości w opłatach. Nie mam też możliwości reklamacji, ponieważ punkt w Nowogardzie, w którym zawierałem umowę został zlikwidowany. Pozostało mi płacenie rachunków. Nadmienić wypada, że jakość dostarczanego programu znacznie odbiega od naziemnego w wersji HD. Najchętniej wypadałoby rozwiązać umowę