Badania2019-07-03
7

Elżbieta Gorajewska była nie tylko szefową Nielsen Audience Measurement. Budowała rynek badań społecznych i marketingowych w Polsce (opinie)

KOMENTARZE (7)

WASZE KOMENTARZE

Słusznie. Jej działania antypolskie kwalifikują ja tylko na zlewozmywak gonic wek

Ja2019-07-03 07:01
00

To była przyjemność pracować z Elą.

marketer2019-07-03 07:33
00

Stosowała mobbing, była skrajnie apodyktyczna i niesympatyczna. Pracowałam z nią 7 lat i żałuję. Jest mi bardzo przykro.

Jowita2019-07-03 07:58
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas