Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Elżbieta Gorajewska była nie tylko szefową Nielsen Audience Measurement. Budowała rynek badań społecznych i marketingowych w Polsce (opinie)
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (7)
WASZE KOMENTARZE
Słusznie. Jej działania antypolskie kwalifikują ja tylko na zlewozmywak gonic wek
To była przyjemność pracować z Elą.
Stosowała mobbing, była skrajnie apodyktyczna i niesympatyczna. Pracowałam z nią 7 lat i żałuję. Jest mi bardzo przykro.