Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
eMarketer: internet pokonał prasę w wydatkach na reklamę
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (3)
WASZE KOMENTARZE
nie prasę tylko gazety, i to liczone bez ogłoszeń drobnych i innych wpływów. nie ma to jak odpowiedni dobór faktów.
wg marketera chodzi tylko o gazety, nie cały rynek prasowy! Poprawcie to!
Czy wydatki na reklamę w elektronicznych wydaniach gazet zaliczane są do newspapers czy Internet ?