Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
EMI skarży się na „muzyczne” reklamy Knorr na Wrzuta.pl. Branding playera wbrew prawu?
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (1)
WASZE KOMENTARZE
Wystarczy wejść teraz na wrzuta.pl i porównać player z tym z załączonego obrazka. Jeśli reklama miała być oddzielona od piosenki, to dlaczego zmieniano player zamiast tylko wyświetlić nad nim reklamę? Zresztą sama wrzuta w zasadach brandingu playera zaznacza, że ma on być oddzielony od reklamy. Ktoś tego nie dopilnował i mają problem. Poza tym taka reklama prawdopodobnie narusza Kodeks Etyki Reklamy który w art. 12 mówi:
1. Reklama nie może przedstawiać lub odnosić się do jakiejkolwiek osoby fizycznej, w tym także powszechnie znanej w związku z np. pełnieniem przez nią funkcji publicznych, bez uzyskania jej wcześniejszej zgody, ani też bez uprzedniej zgody opisywać lub odnosić się do rzeczy będącej własnością konkretnej osoby, w sposób mogący wywołać wrażenie jej osobistej rekomendacji.
2. Postanowienia ust. 1 stosują się odpowiednio do podmiotów innych niż osoby fizyczne.