Reklama2012-03-12
1

EMI skarży się na „muzyczne” reklamy Knorr na Wrzuta.pl. Branding playera wbrew prawu?

KOMENTARZE (1)

WASZE KOMENTARZE

Wystarczy wejść teraz na wrzuta.pl i porównać player z tym z załączonego obrazka. Jeśli reklama miała być oddzielona od piosenki, to dlaczego zmieniano player zamiast tylko wyświetlić nad nim reklamę? Zresztą sama wrzuta w zasadach brandingu playera zaznacza, że ma on być oddzielony od reklamy. Ktoś tego nie dopilnował i mają problem. Poza tym taka reklama prawdopodobnie narusza Kodeks Etyki Reklamy który w art. 12 mówi:
1. Reklama nie może przedstawiać lub odnosić się do jakiejkolwiek osoby fizycznej, w tym także powszechnie znanej w związku z np. pełnieniem przez nią funkcji publicznych, bez uzyskania jej wcześniejszej zgody, ani też bez uprzedniej zgody opisywać lub odnosić się do rzeczy będącej własnością konkretnej osoby, w sposób mogący wywołać wrażenie jej osobistej rekomendacji.
2. Postanowienia ust. 1 stosują się odpowiednio do podmiotów innych niż osoby fizyczne.

gość2012-03-12 07:52
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas